اخبار

همایش ازدواج سالم

بسم الله الرحمن رحیم

همایش ازدواج سالم توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پاوه باهمکاری دانشگاه پیام نوربرگزارگردید.

 مورخ۱۳۹۴/۱۲/۱۹رأس ساعت ۹:۳۰ صبح همایش ازدواج سالم با هماهنگی و همکاری مرکز بهداشت شهرستان دانشگاه پیام نور در محل سالن اجتماعات آن دانشگاه برگزارگردید.درابتدا همایش باقرائت آیاتی از قرآن کریم توسط آقای ولدبیگی آغازشد . برنامه باعرض خیرمقدم به مهمانان توسط جناب آقای ویسمرادی وایراد مقدمه ای ازحضور گرم وصمیمانه مهمانان گرامی ازستادشبکه بهداشت ،پرسنل و اساتیددانشگاه پیام نوروحضورصدوپنجاه نفردانشجوتقدیروتشکربه عمل آورد.پس ازعرض ادب و خیرمقدم ازسخنران همایش جناب آقای مرادی کارشناس ارشد روانشناسی جهت بیان مطالب مفید و کامل دعوت شد.سخنران این جلسه جناب اقای مرادی کارشناس ارشد روانشناسی راجع به ضرورت آموزش پیىش از ازدواج در عصر حاضر و جاى خالى اىن آموزش ها براى دانشجوىان بحث نمود.

جناب استادمرادی سپس به اىن مساله پرداخت که افراد در شرف ازدواج زمان زىادى را صرف پرداختن به امور حاشىه اى و مراسمات ازدواج و لباس و …. مى کنند اما حتى نصف اىن زمان رابه مساله شناخت واقعى از یکدىگر اختصاص نمی دهند. ایشان درادامه به بررسى تاثىر جذابیت ظاهرى در زن و مرد براى ازدواج پرداخت  و به نتاىج پژوهش هاى متعدد اشاره نمود مرادی گفت جذابىت ظاهرى هرچند ملاک اولىه است اما به تنهاىى نمى تواند باعث تداوم در ازدواج شود.

در ادامه به نظرىه هاى تفاوت و تشابه در آشناىى پرداخته شد و در مهم ترىن بخش صحبت ها به ۱۰ اشتباه اساسى افراد در دوران آشناىى اشاره شد که مى تواند پىامدهاى اىن اشتباهات زندگى زوجین را در آىنده به شدت تحت تاثىر قرار دهد.


ازدواج 10
ازدواج 9
ازدواج 8
ازدواج 7
ازدواج 5
ازدواج 4
ازدواج 3
ازدواج 2

۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید