اخبار

تجلیل از کارگزاران روابط عمومی دانشگاه به مناسبت کسب مقام اول کشور در " کمپین فشارخون"

تجلیل از کارگزاران روابط عمومی دانشگاه به مناسبت کسب مقام اول کشور در " کمپین فشارخون"
تجلیل از کارگزاران روابط عمومی دانشگاه به مناسبت کسب مقام اول کشور در " کمپین فشارخون"
 

 

آیین تقدیر از کارگزاران روابط عمومی دانشگاه به مناسبت کسب رتبه اول جشنواره برترین های حوزه سلامت کشور در "کمپین فشارخون" با حضور رئیس دانشگاه در ششم آذرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه طی این مراسم رئیس دانشگاه کارگزاران روابط عمومی را به تعبیر عزیزان جهاد سازندگی ،سنگرسازان بی سنگرند خواند و خطاب به آنان گفت: برگزاری تمام مراسمات برعهده کارگزاران روابط عمومی است اما امروز فرصتی است که به بهانه این موفقیت در "کمپین فشارخون" از  شما تقدیر و تشکر کنیم.

دکتر مرادی گفت: این موفقیت کار ساده ای نبود اما شما به واقع توانستید با تلاش و مدیریت وبرنامه ریزی بسیار عالی که داشته اید با انجام کار تیمی از این رقابت پیروز و سربلند بیرون بیایید و نام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را سرآمد کرده و موجب اعتلای کرمانشاه شوید.

وی با بیان اینکه در هر کاری تعیین هدف و داشتن ایده و انگیزه حرف اول را می زند گفت: خوشبختانه با تعیین هدف و انگیزه ای که برای انجام آن داشتید موفق شدید این ایده را که از طرف وزارت بهداشت مطرح شده بود به نحو احسن به سرانجام برسانید.

دکتر مرادی با بیان اینکه در اجرای این کمپین علاوه بر کار تیمی درون بخشی کار گروهی برون بخشی نیز صورت گرفت بیان داشت: سازمانهای دولتی مانند شهرداری ، صدا و سیما ، بسیج ، ارتش و ... همه و همه در این درخشش نام کرمانشاه سهیم شدند.

رئیس دانشگاه  انتشار اخبار درست و صداقت در کار را در این حوزه بسیار مهم دانست و گفت: در انتشار اخبار باید از افراط و تفریط دوری کنید و از اغراق بپرهیزید.

وی با اشاره به اینکه لزومی برای  برجسته کردن افراد نیست بلکه باید زحمات تمام سازمان دیده شود گفت: تک تک شما در کسب این موفقیت نقش داشته اید و ضمن تبریک به یکایک شما امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید و موفقیت های سازمانتان را گزارش و ارائه دهید.

ا

در ادامه دکتر مرادی تاکید کرد: روابط عمومی باید حرفه ای و همه جانبه عمل کند و با نفوذ در مجموعه و پرسنل ضعفها و نقاط قوت را به هیئت رئیسه یادآوری کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ما امسال در قسمتهای مختلف مدال گرفتیم گفت: درحوزه قرآن و عترت موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شدیم ، در المپیاد آموزشی چند مدال نقره و برنز بدست آوردیم و در حوزه تحقیقات دانشجویی و فناوری نیز درخشیدیم .

رئیس دانشگاه افزود:ما نشان دادیم دانشگاه همه جانبه و در معاونت های مختلف به نوعی به یک تناسب رشد کرده است اما نگهداری و حفظ موفقیت ها و ثابت نگه داشتن و یا ارتقاءآنها بسیارمهم است .

دکتر مرادی گفت: ما نمی خواهیم این مسئله ر.  برجسته کنیم ولی طبیعی است هرجایی که یک ایرانی یا یک کرمانشاهی مطرح می شود باعث افتخارمان می شود.

همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ،کسب این موفقیت را نتیجه کار تیمی و زحمات کلیه دست اندرکاران این حوزه دانست و از حمایت های رئیس دانشگاه و نگاه مثبت و پشتیبانی معاونتهای ذیربط و همچنین تلاش های مجموعه بزرگ روابط عمومی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پانزدهمین سمپوزیوم و ‌جشنواره روابط عمومی‌های برتر حوزه سلامت کشور که در مرکز همایش‌های تلاش در تهران با حضور مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزارشد از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شد.

در پایان این مراسم از کلیه کارگزاران روابط عمومی واحدهای دانشگاه با اهدا لوحی از سوی رئیس دانشگاه تقدیر شد.

ا

۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید