اخبار

حضور استاندار و ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیمارستان جدید پاوه

حضور استاندار و  ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در  بیمارستان جدید پاوه
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و پروفسور مرادی از روند تجهیز و اماده سازی بیمارستان جدید شهر پاوه بازدید نمودند.

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و هیئت همراه، مسئولان اداره کل راه وشهرسازی استان با حضور پروفسور مرادی ریاست دانشگاه و معاونین درمان و غذا و دارو از روند آماده سازی و تجهیز بیمارستان جدید شهر پاوه بازدید نمودند.

در این بازدید دکتر مرادی اعلام کرد که ساختمان اصلی بیمارستان به صورت موقت تحویل دانشگاه علوم پزشمی کرمانشاه گردیده و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در حال نصب تجهیزات و وسایل می باشد. همچنین برای اتمام پروژه و تحویل نهایی به دانشگاه لازم است که تاسیسات جانبی، راه دسترسی و دیوار حائل نیز تکمیل گردید. عملیات اجرایی برای تکمیل راه دسترسی از مسیر بیمارستان قدیم و احداث دیوار حائل هم اکنون در دست اجرا می باشد.

در این بازدید مهندس بازوند با پیمانکار اصلی پروژه روند تکمیل و بهره برداری از پروژه را بررسی و بر لزوم تکمیل هر جه سریعتر بیمارستان و تحقق آرزوی چندین ساله مردم شهرستان تاکید نمودند. مهندس بازوند قول داد  مشکلات پروژه را در سطح وزارت راه و شهرسازی به عنوان دستگاه متولی احداث آن پیگیری نماید.

بیمارستان جدید 64 تختخوابی پاوه در مجاورت ساختمان بیمارستان قدیم قدس در حال ساخت و تجهیز می باشد. ساختمان اصلی تکمیل و تحویل موقت گردیده و راه دسترسی و دیوار حائل نیز با پیشرفت 70 درصدی در حال اجرا می باشد.

۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید