اخبار

تجهیز مرکز نوسود با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال

بازدید مشترک مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه و بخشدار نوسود

بازدید مشترک مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه و بخشدار نوسود
بازدید مشترک مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه و بخشدار نوسود

تجهیز مرکز نوسود با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال/بازدید مشترک مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه و بخشدار نوسود از مرکز جامع خدمات سلامت و پایگاههای روستایی نروی و تشار

در این بازدید میدانی که دکتر سهرابی را مهندس کریمی رییس مرکز بهداشت و دکتر محمودی بخشدار نوسود همراهی می کردند ضمن بازدید از بخش های آزمایشگاه ، و اورژانس مرکز خدمات سلامت شهری / روستایی نوسود از نزدیک در جریان خدمت رسانی ، مشکلات و دغدغه های پرسنل و همچنین کمبود تجهیزات ، دارو و ... قرار گرفتنند . 

دکتر سهرابی از خیرین سلامت و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت تامین اعتبار و خرید دستگاه اتوآنالایز مرکز نوسود با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال جهت خدمت رسانی به مردم نوسود تهیه شده است تشکر و قدردانی نمود. 

دکتر سهرابی در ادامه بازدید در معیت بخشدار و شهردادر نوسود از محل پایگاه فوریت های پزشکی شهر نوسود باز دید ب هعمل آوردند و در خصوص عملیات عمرانی آسفالت محوطه پایگاه فوریت ها با مسولین بخشداری و شهرداری رایزنی کردند ایشان همچنین با حضور در روستاهی نروی و تشار و بازدید از خانه های بهداشت این روستاها از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفتند . و تمهیدات لازم جهت رفع مشکلات با همکاری مجموعه بخشداری اندیشیده شد . 

دکتر سهرابی در این بازدیدها ضمن تشکر از همراهی و مساعدت دکتر محمودی و مجموعه بخشداری نوسود ابراز امیدواری کردن با همت ، تلاش و پیگیری شبکه بهداشت و مساعدت بخشداری این شهر در آینده نزدیک مشکلات و نواقص این خانه های بهداشت  رفع و شاهد ارایه خدمات شایسته به مردم این مناطق خواهیم بود 

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاوه

 ا6 ا5 ا4
 ا3 ا2 ا1

 

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید