اخبار

تجلیل از پرستاران بیمارستان قدس به مناسبت روز پرستار

تجلیل از پرستاران بیمارستان قدس به مناسبت روز پرستار

تجلیل از پرستاران بیمارستان قدس به مناسبت روز پرستار

تجلیل از پرستاران بیمارستان قدس به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه به مناسبت گرامیداشت روز پرستار

🔹پرستاری هنری است برای تیمار جسم و روان بیمار ، که به مدد تخصص حرفه ای ، درمان را اثر گذار خواهد کرد.بی‌تردید پرستاران اسوه‌های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی هستند که در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه‌ای ستودنی، تلاش می‌کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند.

🔹اینجانب، این روز مبارک را، به جامعه بزرگ پرستاری ایران ،  تمامی پرستاران شاغل در مجموعه شبکه بهداشت و درمان پاوه به ویژه پرستاران بیمارستان قدس که دانش و مهارت را همراه با عطوفت و رافت پشتوانه خدمات خود قرار داده اند و زندگی و سرمایه عمرشان را به  کار می گیرند تا سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از تلاشهای بی دریغ و ارزشمند آنان تشکر می نمایم. 

                                                                                                                                                                                                        ✔️ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه

 

روز پرستار برتمامی پرستاران مبارک باد🌺

با حضورحاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه معزز شهرستان پاوه در بیمارستان قدس پاوه از پرستاران و کادر درمان به مناسبت روز پرستار با اهدای شاخه گل تجلیل و از زحمات و تلاش های کار درمان تقدیر به عمل آمد

 
2
 1

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار فرماندار و اعضای محترم شورای تامین شهرستان پاوه با حضور در بیمارستان قدس و بخش های اورژانس،جراحی، داخلی و اتاق عمل ضمن تبریک روز پرستار از تلاش ها و ایثارگری کادر درمان و پرستاران تقدیر و تمجید کردند. 

 
4
 3

 اعضای محترم موسسه التیام شهرستان پاوه با حضور در بیمارستان و بخش های اورژانس ، داخلی، جراحی ، و اطفال ضمن گرامیداشت روز پرستار این روز را به پرستاران شاغل در بیمارستان قدس تبریک و  آرزوی موفقیت و سرافرازی نمودند. 

گزارش تصویری

 س
 74

تبریک روز پرستار به کادر درمان و پرستاران بیمارستان قدس پاوه توسط دانش آموزان پر انرژی مدرسه سما 

 
57
 6

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار مدیر شبکه بهداشت و درمان با حضور شبانه در بیمارستان، روز پرستار را به پرسنل پرستار شیفت شب تبریک و با اهدای گل از زحمات آنها تشکر و قدردانی نمودند. 

 ش

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار اعضای محترم موسسه خیریه بیمارستان قدس با حضور در بیمارستان روز پرستار را به پرستاران با اهدای شاخه گل تبریک گفتند و برای پرستاران آرزوی سرافرازی و سربلندی نمودند.

 744 یب

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار حسن شیخ الملوکی ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در بیمارستان قدس و بخش های اورژانس،جراحی، داخلی و اطفال ضمن تبریک روز پرستار از مجاهدت سفید پوشان عرصه درمان با اهدای گل تقدیر کردند 

 
ث
 ل

 

  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاوه

@pavsalamst98

۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید