اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی رویداد شهر سالم پاوه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی رویداد شهر سالم پاوه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت

برگزاری جلسه هماهنگی رویداد شهر سالم پاوه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت
برگزاری جلسه هماهنگی رویداد شهر سالم پاوه

برگزاری جلسه هماهنگی رویداد شهر سالم پاوه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت

 در راستای کاندید شدن شهر پاوه به عنوان شهر سالم در کشور و همچنین بررسی آمادگی شهرستان پاوه  ، جلسه کارشناسی و بررسی سطح آمادگی به ریاست مهندس حیدری فرماندار پاوه و با حضور دکتر تبریزی مشاور سازمان جهانی بهداشت و مسئول تحقیقات وزارت بهداشت،  دکتر نصیری کارشناس آموزش سلامت وزارت بهداشت، نمایندگان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ، مدیر ، معاون و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان پاوه و جمعی از روسای ادارت ذیربط در محل سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار گردید. 

🔹درابتدای جلسه مهندس علیرضا حیدری فرماندار پاوه ضمن تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به مدعوین ، انتخاب و کاندید شدن شهر پاوه را اتفاقی مهم در راستای پیشرفت و معرفی هر چه بیشتر پاوه در سطح کشور دانست و خواستار همکاری تمامی ارگان ها ، نهادها و کمیته های تشکیل شده در این خصوص شدند. 

🔹 در ادامه دکتر کریمی معاون فنی معاونت بهداشت به ارائه و معرفی شهرستان پاوه و شاخص های بهداشتی این شهرستان پرداختند

🔹دکتر کریمی ضمن بیان مشخصات و فاکتورهای شهر سالم  ، همکاری های درون بخشی و بین بخشی را در انجام این پروژه  موثر دانستند و روند و فرایند ایجاد یک شهر سالم را تدریجی و بدون وقفه بیان نمودند و ضرورت این مهم را همکاری های بین بخشی و درون بخشی دانستند.

دکتر کریمی همچنین به اهمیت برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع اشاره و توامانی اجرای برنامه های سلامت خانواده و شهر سالم را فرصتی جهت اجرای هر چه بهتر این مهم دانستند. 

🔹دکتر کریمی همچنین  وجود امام جمعه مردمی و فرزانه ، یکدست و هماهنگ بودن مردم ، تبعیت از نظام و همکاری با سیستم ، عدم وجود جرم و جنایت ، امنیت و ..را مهمترین فاکتورها و دلایلی بر انتخاب و معرفی پاوه به عنوان شهرسالم دانستند. 


8
 3 25 
 4 7 6 1

✔️یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲

سخنان دکتر تبریزی مشاور سازمان جهانی بهداشت و مسئول تحقیقات وزارتخانه در خصوص شهر سالم پاوه

دکتر تبریزی در این نشست ضمن استقبال ارائه گزارشات جامع و گزارش عملکرد توسط نهادها و ارگانهای ذیربط با اجرای طرح شهر سالم پاوه ابراز امیدواری کردند این برنامه مهم کشوری در پاوه مورد تایید قرار گیرد. 

ایشان همچنین افزودند:

🔺برنامه شهر سالم پاوه از ۸ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و استمرار دارد. 

🔺برنامه شهر سالم با هدف رسیدن به شهروند سالم در شهر سالم با مشارکت خود مردم ، سازمان ها و نهاد هاست.

🔺همزمانی اجرای برنامه های سلامت خانواده، پویش های بهداشتی و شهر سالم فرصت بسیار مناسبی جهت اجرای موفق تر این برنامه هاست

🔹دکتر تبریزی در نشست اجرای برنامه شهر سالم پاوه:

🔺چهار رکن مشارکت جامعه و مردم، مشارکت ارگان ها و نهادها و سازمانها ، مشارکت NGO ها و مستند سازی از ارکان اساسی و مهم در اجرای برنامه شهر سالم هستند

مشروح صحبت های دکتر تبریزی در کانال اطلاع رسانی اخبار سلامت پاوه موجود است (PAVSALAMAT98@)

 

دیدار اعضای شرکت کننده در نشست شهر سالم پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه معزز شهرستان پاوه

🔹اعضای شرکت کننده در نشست هماهنگی شهر سالم پاوه در پایان نشست با حضور در منزل امام جمعه معزز پاوه گزارشی از چگونگی اجرای برنامه شهر سالم  را به محضر ایشان ارائه دادند.

🔹در این دیدار امام جمعه محترم پاوه ضمن خیر مقدم به مهمانان ابراز امیدواری کردند این برنامه با همیاری ، همکاری و نظارت دقیق مسئولین جهت شهرستان پاوه اجرایی شود..‌

🔹حاج ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به آمار پایین جرم و جنایت در پاوه اظهار داشتند شهرستان پاوه از میان ۹۰۰ شهر رتبه دهم کمترین جرم و جنایت در کشور را داراست.

🔹ایشان همچنین با اشاره به وجود امنیت در پاوه ،  آمار نزاع های خیابانی ، قومی ، مزاحمت های خیابانی ، سرقت و ... را با وجود جمعیت بالای شهر و وجود مسافران از نقاط مختلف ایران بسیار کم بیان نمودند

 
13
 12

 1110 

✔️یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲

 

✍️روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاوه

 

 

۹ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید