اخبار

سفر هییت رییسه دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان پاوه

سفر هییت رییسه دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان پاوه
سفر هییت رییسه دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان پاوه
دکتر محمدی رییس دانشگاه در سفر امروز خود به شهرستان پاوه به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،معاونین توسعه مدیریت و منابع،فرهنگی دانشجویی، بهداشتی مدیران حراست و روابط عمومی دانشگاه،مدیر مشارکت ها و سازمان های مردم نهاد دانشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

 

 b3 b2 b1
 
 ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه  از زحمات پزشکان صادق و پرستاران پرتلاش بیمارستان و نیروهای بهداشتی درمانی که با تمام وجود به مردم شهرستان خدمات درمانی لازم را ارائه می دهند سپاسگزاری کرد و گفت: زحمات این عزیزان به ویژه در شرایط سخت و در دوران کرونا بسیار ارزشمند است و همواره باید خدمات آنها مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با پیگیری های رییس و دیگر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه اقدامات بسیار خوبی در سال های اخیر انجام شده است گفت: رییس و پرسنل شبکه بهداشت و درمان پاوه و رییس بیمارستان این شهرستان ،در راستای ارتقا بهداشت و درمان شهرستان بی وقفه در تلاشند .

امام جمعه شهرستان پاوه عنوان کرد: از زحمات آن ها بسیار سپاسگزارم و به مناسبت روز پرستار نیز از نزدیک از زحمات این عزیزان تقدیر نمودم و امیدوارم مطالبات و مشکلات آن ها با حمایت ها و پشتیبانی رییس دانشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد. 
 
در ادمه دکتر محمدی رییس دانشگاه وجود ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه را برای استان و منطقه مایه آرامش و امنیت دانست و گفت: در سایه این امنیت است که شاهد پیشرفت در حوزه های مختلف گردشگری ، پزشکی و درمانی در این منطقه هستیم.
 
 b4 p6

 b5 
وی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز سالروز وحدت حوزه و دانشگاه بوده است گفت: این روز را گرامی می داریم ، وحدت حوزه و دانشگاه در پیشرفت و توسعه همه جانبه همواره بسیار اثر گذار بوده است.  

وی با بیان اینکه همکاران متخصص ما با خیال آسوده در بیمارستان پاوه مشغول ارائه خدمت به مردم هستند به دلیل امنیتی است که در منطقه وجود دارد خطاب به امام جمعه این شهرستان گفت نقش حضرتعالی در ایجاد این امنیت بسیار اثرگذار است و همواره قدردان  زحمات شما هستیم و درخواستهای شما را در راستای ارتقا بهداشت و درمان منطقه به صورت جدی پیگیری خواهیم نمود.

وی یادآور شد : در نشستی که فروردین ماه امسال با حضور اعضای هیات رییسه در شهرستان پاوه داشتیم، اعتبار خوبی برای اجرای پروژه های بهداشتی درمانی شهرستان اختصاص یافت و از مصوبات آن جلسه تا کنون ۵۵ میلیارد تومان جهت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تامین اعتبار شده است که بخش عمده آن پروژه های عمرانی می باشد.

به گفته رئیس دانشگاه احداث مرکز خدمات جامع سلامت میدان بسیج با اعتبار حدودی ۱۹ میلیارد تومان و خانه بهداشت زردویی و خانقاه با حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار و دیگر پروژه های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پاوه با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجراست .

همچنین دکتر سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز با بیان اینکه با حمایت ها و همراهی های رییس دانشگاه در راستای ارتقا بهداشت و درمان ، اقدامات خوبی در یک سال اخیر در شبکه بهداشت و درمان پاوه انجام شده است گفت: در یک سال اخیر چندین پروژه عمرانی در این شهرستان اجرایی شده است، ساختمان ۸ واحدی پزشکان متخصص به مرحله بهره برداری رسید، همچنین ساختمان اداری مرکز بهداشت شهرستان، خانه  ها ی بهداشت در روستاهای سرکران ، زردویی و  خانقاه، مرکز سلامت شماره ۲ شهری از جمله  پروژه هایی که در یک سال اخیر آغاز شده است.

وی افزود: در بحث پزشکان متخصص ۲۵ پزشک متخصص داریم که نیاز درمانی مردم شهرستان را پوشش می دهند.

دکتر سهرابی گفت: تمام تجهیزات بخش ارتوپدی نیز با همکاری دانشگاه خریداری شده و با توجه به امکانات و تجهیزات موجود ، در بیمارستان پاوه عمل تعویض مفصل زانو و تعویض مفصل لگن انجام می شود که  اقدام بسیار مهمی است.

وی عنوان کرد:مساعدت های بسیار خوبی از سوی رییس دانشگاه و معاونین دانشگاه صورت  گرفته و همدلی و همکاری پرسنل و کادر بهداشتی و درمانی باعث شده شبکه بهداشت و درمان پاوه پیشرفت  بسیار خوبی داشته باشد و در حوزه بهداشت نیز ، در اکثر شاخص های بهداشتی درجایگاه بسیار خوبی قرار داریم .

دکتر سهرابی همچنین بیان کرد: انتظار ما این است که با توجه به مرزی بودن شهرستان پاوه ، توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان  گردد و درصورت داشتن امکانات و تجهیزات لازم می توانیم در بحث توریسم درمانی نیز بهتر عمل کنیم .

۲ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید