اخبار

آیین رونمایی از دستگاه شکن بیمارستان قدس پاوه

آیین رونمایی از دستگاه شکن بیمارستان قدس پاوه با حضور فرماندار

آیین رونمایی از دستگاه شکن بیمارستان قدس پاوه با حضور فرماندار
آیین رونمایی از دستگاه شکن بیمارستان قدس پاوه با حضور فرماندار

با حضور فرماندار پاوه، مسئول نهاد مردمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مدیر شبکه و بهداشت درمان پاوه،مدیر و پرسنل بیمارستان قدس، دستیار مردمی فرماندار،رئیس اداره راهداری پاوه، خیرین شهرستان،  اعضای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه  و اصحاب رسانه از دستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه رونمایی شد.

a2

 

فرماندار پاوه در این مراسم یکی از پتانسیل های بالای شهرستان را پیش قدم شدن مردم در امورات خیرخواهانه دانست و افزود: آنچه امروزه نام پاوه را نسبت به سایر مناطق استان متمایز نموده حس نوع دوستی و مشارکت همه جانبه مردم در همه زمینه های خیرخواهانه است.

علیرضا حیدری ضمن تقدیر از تلاشهای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افزود: با این اقدام خیرخواهانه باقیات و صالحات برای این دنیا و آخرت خود ثبت نموده و قطعا در زمره نیکوکاران اید.

وی افزود: دولت مردمی در کنار ارائه خدمات عمومی و زیرساخت های بنیادین در طرح های عمرانی و بهداشتی زمینه را برای مشارکت بالاتر مردم در همه زمینه ها فراهم نموده است.

فرماندار پاوه ضمن تمجید از فعالیت موسسه ها و سمن های مردم نهاد پاوه افزود: مطالبه جدی مردم برای شهرستان و حتی منطقه خرید و راه اندازی دستگاه MRI است که تلاش مینماییم با همراهی و حمایت های همیشگی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه، دانشگاه علوم پزشکی استان و مشارکت خیرین و مردم در سطح شهرستان بتوانیم این مهم را در جهت خدمت به شهروندان به سرانجام برسانیم.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه اعلام کرد: مجموعه شبکه بهداشت و درمان در کنار موسسه خیریه قدس پاوه تلاش داریم شاخص های بهداشتی و درمانی را به صورت زیربنایی و ساختاری ارتقاء دهیم.

دکتر ستار سهرابی افزود: خوشبختانه در کنار خدمات عمومی دولت در زمینه بهداشت و درمان موسسه خیریه بیمارستان با تلاش جمعی در مدت فعالیت خود کمک حال بهداشت و درمان بوده است.

سهرابی ادامه داد: یکی از اولویت های مهم شهرستان خرید دستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه بود که این مهم با همراهی و مشارکت مردم و خیرین گرامی انجام شد که با راه‌اندازی و شروع به کار آن بسیاری از شهروندان گرامی به مراکز درمانی استان مراجعه نخواهند کرد.

a1

سهرابی از فعالیت و استقرار ۲۸ پزشک متخصص در شهر پاوه اشاره کرد و افزود: با رایزنی های انجام شده و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی ۸ پزشک در تخصص های دیگر در پاوه مستقر و به مردم شهرستان خدمات ارائه خواهند نمود.

وی در تایید سخنان فرماندار پاوه اعلام کرد: مطالبه جدی و مهم در آینده خرید و استقرار دستگاه MRI می باشد که با توجه به رایزنی‌ های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان و حمایت های امام جمعه محترم و فرماندار دلسوز و مشارکت خیرین و نیکوکاران این اقدام مهم انجام شود.

سهرابی در ادامه افزود: با توجه به بازگشایی تردد مسافر از مرز شوشمی پاوه اعلام کرد: این بیمارستان توانایی بالقوه ای در زمینه توریسم درمانی دارد و ما یکی دیگر از برنامه و اولویت های کاری خود را گسترش خدمات در زمینه توریسم درمانی می دانیم.

 

مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه از حضور خیرین و همراهی و مشارکت آنان با موسسه را ستود و افزود: هر جامعه ای که مردم آن مشارکت مدنی و اجتماعی داشته باشند قطعا مردمی پویا و سالم دارد که شکر خدا پاوه از این حیث سرآمد است.

rfg

مهندس وهبی احمدی به اقدامات موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه اشاره کرد و افزود: با تلاش همه اعضا و مشارکت مردم و خیرین بیش از ۳ میلیارد تومان در طول فعالیت این سه سال به حساب موسسه واریز شده و همه این واریزی ها در جهت کمک به مردم و توانمند شدن شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان قدس در ارائه خدمات بهتر به مردم گرانقدر بوده است.

در ادامه دکتر حارس رضایی متخصص کلیه و مجاری اداری و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه در خصوص خرید این دستگاه و تشکر از خیرین سخنانی ایراد نمود.

وی افزود: در مدت استقرار دستگاه سنگ‌شکن درون اندامی بیش از ۲۷ نفر از بیمارانی که ناراحتی کلیه و مجاری اداری داشتند به کمک این دستگاه جراحی و مداوا شده اند که در روز گذشته هم ۷ نفر را در ظرف مدت سه ساعت عمل جراحی نموده ایم.

وی به هزینه و تعرفه این دستگاه در بیمارستان اشاره کرد و افزود: هزینه عمل جراحی در بیمارستان با تعرفه دولتی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان می باشد که این هزینه در مقایسه با مراکز خصوصی و به صورت آزاد ۱۲ میلیون تومان انجام خواهد پذیرفت.

این متخصص اورولوژی از تلاشهای موسسه خیریه و مشارکت مردم و خیرین تقدیر کرد و افزود: اگر سرمایه مردم و مشارکت خیرین و حمایت های همیشگی و مداوم اصحاب رسانه شهرستان نبود این مهم محقق نمی‌شد.

 

در پایان از طرف نهاد مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موسسه خیریه بیمارستان به تعدادی از خیرین لوح تقدیر اهداء شد.

 
656
a65
a9
 a14a6a654 a12a54

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید