اخبار

گزارش بازدید معاون بهداشتی وزیر بهداشت

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

گزارش بازدید معاون بهداشتی وزیر بهداشت و هیئت همراه از روند اجرای طرح سلامت الکترونیک در شهرتان پاوه

در راستای اجرای طرح آزمایشی سلامت الکترونیک در شهرستان پاوه بعنوان یکی از سه شهرهای منتخب اجرای این طرح  در کشور، معاون بهداشتی وزیر بهداشت جهت بررسی روند اجرای این طرح آزمایشی در تاریخ 6/10/1393 از مرکز درمانی بخش نوسود از توابع شهرستان پاوه بازدید کرد. در این بازدید هیئتی شامل همراهان وزیر،ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت درمان شهرستان پاوه و مدیرعامل شرکت برکت تل در معیت ایشان از این طرح بازدید نمودند.

روند بازدید بدین صورت بود که ابتدا گروه بازدید از نحوه GPS نگاری خانوارها با دستگاه GPS آشنا شده و از کلیه تجهیزات موجود در خانه بهداشت شامل تخت هوشمند و دستگاه پکیج آزمایشات فشارخون و نوار قلب شرکت صا ایران بازدید به عمل آورده و از نحوه عملکرد آنلاین این دستگاه ها مطلع شدند. یکی از ویژگی های این دستگاه ها ویزیت پایه در سامانه H1.iehs.ir می باشد که در این مرحله از بازدید با انجام تست عملی از دستگاه های تست ادرار، دستگاه آزمایشگر سامسونگ، دستگاه معاینات فیزیکی صاایران از نحوه عملکرد این دستگاه ها آشنا شدند.

در مرحله دوم بازدید هیئتی به نمایندگی معاون وزیر راهی روستای هانی گرمله واقع در نقطه صفر مرزی ایران با کشور عراق شدند و از روند اجرای این طرح در مرکز بهداشتی این روستا بازدید بعمل آوردند.

در پایان بازدید به منظور جمع بندی وضعیت اجرای این طرح آقای دکتر فاروق سلیمی سرپرست شبکه بهداشت درمان شهرستان پاوه با بیان مزایای این طرح از جمله  کاهش مراجعه مردم روستاها به مرکز شهرستان جهت انجام امور درمانی،کاهش هزینه های مردم و انجام کلیه خدمات درمانی سرپایی در مراکز بهداشتی روستایی را ازجمله مزایای خوب این طرح برشمردند .


بازدید 5
بازدید 4
بازدید 3
بازدید 2
بازدید 1

۱۱ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید