اخبار

گزارشات فعالیت کالاس های آموزشی شناخت وپیشگیری انفلوانزای خوکی

بسمه تعالی

                  خلاصه گزارش بر گزاری کلاس آموزشی جهت پزشکان متخصص و عمومی ( بخش دولتی و خصوصی ) و پرسنل بخشهای مختلف بیمارستان قدس پاوه در روز یکشنبه 11/5/88 در تاریخ 11/5/88 بر اساس دعوت و هماهنگی قبلی کلاس آموزشی و باز آموزی چگونگی شناخت و پیشگیری بیماریهای آنفلو آنزای خوکی                   ( H1N1 ) A  با تاکید بر تشخیص  - بیماریابی و تهیه نمونه آزمایشگاهی

مراقبت و درمان جهت پزشکان متخصص و عمومیث ( بخش دولتی و خصوصی ) در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت پاوه برگزار شد در این کلاس متخصص داخلی و کارشناس مسئول بیماریها طبق آخرین پروتکل علمی و دستور العمل کشوری مطالب مورد نیاز را برای حاضرین 32 نفر ارائه نمودند و از اسلاید و جزوه آموزشی برای شرکت کنندگان استفاده گردید .

 

 

واحد بیماریها مرکز بهداشت پاوه

بسمه تعالی

 

                  خلاصه گزارش بر گزاری کلاس آموزشی شناخت و پیشگیری آنفلو آنزای خوکی ( H1N1 ) A در روز چهار شنبه 21/5/88 جهت پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و نیرو های فعال بسیجی در تاریخ 21/5/88 بر اساس هماهنگیهای به عمل آمده با فرمانداری محترم و فرماندهی محترم سپاه پاوه کلاس آموزشی پیرامون شناخت و پیشگیری بیماری آنفلو آنزای خوکی ( H1N1 ) A برای نیرو های بسیجی               ( خواهران و برادران ) به تعداد  68 نفر در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت پاوه برگزار شد ، که در این کار گاه کارشناس مسئول بیماریهای مرکز بهداشت پاوه بر اساس آخرین اطلاعات علمی و  دستور العمل کشوری مطالب لازم در این خصوص ارائه نمودند .

لازم به ذکر است جهت حاضرین در کارگاه جزوه آموزشی توزیع گردید و پرسش و پاسخ نیز برگزار شد . 

 

واحد بیماریها مرکز بهداشت پاوه

بسمه تعالی

 

 

گزارش مختصربرگزاری کارگاه آموزشی آنفلو آنزای خوکی و بیماریهای بثوری و تب دار 5/5/88 مرکز بهداشت پاوه

 

در روز دوشنبه مورخ 5/5/88 کارگاه آموزشی بیماری آنفلو آنزای خوکی و بیماریهای بثوری و تبدار توسط واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت پاوه در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد .

در این کارگاه آخرین اطلاعات علمی پیرامون اهمیت موضوع شناخت و پیشگیری بیماری آنفلوآنزای خوکی و بیماری بثوری و تبدار توسط کارشناس مسئول بیماریهای شهرستان و سایر کارشناسان ذیربط ارائه شد .

شرکت کنند گان در کارگاه پرسنل ستاد مراکز بهداشتی درمانی و بهورزان به مدت دو روز در کارگاه فوق شرکت کردند ( 72 نفر )   علاوه بر استفاده از اسلاید و ویدیو پروشکشن و اورهد در ارائه مطالب در جهت ارائه مطالب برای شرکت کنندگان ، جزوات آموزشی برای حاضرین توزیع گردید . و  کار گروهی و ارائه کار گروهی توسط شرکت کنندگان انجام گرفت .

 

                                                                              مرکز بهداشت شهرستان پاوه

 

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید